Strand

Strandtörténet

Kisköre település életében döntő változást jelentett az 1975-ben átadott vízlépcső, mely az egész Közép-Tisza vidék, az Alföld életét is megváltoztatta. A természet átalakításának eredményeként megvalósult a víztározó, megszületett a Tisza-tó, létrejött egy varázslatos vízi világ, amely ma már számtalan csodát, feledhetetlen élményt tartogat az idelátogatók számára. Egy tó, mely eltér a megszokott tavak világától, hiszen felszínét burjánzó ártéri erdők, sárgán aranyló homokpadok, holtágak, szigetek, gazdag flóra és fauna teszik változatossá. Sokszínű élettereinek köszönhetően egyszerre, egymást nem zavarva fér meg itt a mozgalmas vízi élet kedvelője, a fürdőző, napozó nyaraló, s a csendet óhajtó horgász.

A strand ideális célpont a kikapcsolódást kereső családok számára. Az öblök, holtágak, szigetek között csónakázni, kenuzni maradandó élmény, a horgászat szerelmesei pedig egész évben kiskörei horgászkalandokról, gazdag zsákmányról, kapitális harcsákról, süllőkről és pontyokról mesélhetnek barátaiknak, ismerőseiknek. A sekély, gyorsan felmelegedő tó kiválóan alkalmas fürdőzésre is. A szabadvizű strand a környék legtisztább vizű, egyik legjobban kiépített fürdőhelye, amely kellemesen hűs, selymesen simogató vízével, bővülő szolgáltatásaival, programjaival évente több ezer látogatónak nyújt felüdülést, kikapcsolódást.

_DSC5509 másolata

montazs1

montazs2

_DSC7465

120393p5

0adc9dae5668805ade35e1b2cd50ebf6

6 thoughts on “Strand

• Minden elismerésem azoknak, akik szívükön viselik a Strand sorsát. Hétről-hétre látszik a változás. Drukkolok, hogy visszanyerje régi fényét, sőt !
    Szép nyarat, sok vendéget és munkájukhoz kitartást kívánok .

• Köszönjük a megtisztelő figyelmet és a biztató szavakat! Várjuk Önöket barátsággal és szeretettel!

• Régebben minden évben mentünk egy hétre a kempingbe,és tuti jó volt,most 15 év elteltével újra megyünk!

• Sziasztok!
    2004 óta Kiskörére járunk nyaralni, igaz sajnos voltak “mélypontok” de mi azt is áthidaltuk! Szerintünk fő a kitartás!!! A gyerekek, meg persze mi is ,imádunk itt nyaralni, de mint már említettem voltak kritikus pillanatok! Nem biztos, hogy jól emlékszem, de talán 2012-ben volt kutyás bemutató, RC repülős bemutató, illetve “bogár”találkozó is, sőt ha jól emlékszem még Carbonfools koncert is! Utána az igazi “senki földjévé” alakult át a strand. Kitartottunk, és attól függetlenül ugyanúgy ide jártunk kikapcsolódni. Viszont idén, megörültünk annak, hogy újra lett fagyizó, több kajálási lehetőség, egyszóval újra életet láttunk ezen a részen. Gratulálunk a munkátoknak, a kitartásotoknak, és a szervezéseteknek, és örülünk, hogy megpróbáljátok újra feléleszteni ezt a szép, és nyugodt részt az országon belül, ami szerintünk annak idején vetekedett a balatoni turizmussal! Véleményem szerint, felesleges égetni a kuplungot az M7-en azért, hogy egy család jól érezze magát egy pár napon át!
    Egy észrevételünk lenne, igaz mi július 19.-én jöttünk haza, de az előtte lévő napokban nem szólt zene a gáton lévő hangszórókból. Azt hiszem régebben szólt.
    Szóval ez az egy kérésünk lenne, ha lehetséges a jövőre való tekintettel, hogy egy kis háttér zene nagyon jót tenne szerintünk az összes parton pihenő ember számára!

Köszönjük az eddigi munkátokat, és örülünk, hogy megpróbáljátok életben tartani az ország legszebb, és legtisztább tavát!

Üdvözlettel: Andrási család

• Kedves Andrási Család!
      Nagyon jól esik, hogy hisztek bennünk és látjátok az eddigi munkánkat. Természetesen azon leszünk, hogy minden hozzánk érkező család hasonló tapasztalatokkal térjen haza, ahogyan azt Ti is tettétek. Habár most ősz van, mi már attól a jövő évre készülünk. Bízunk benne, hogy a következő évben is a vendégeink között tudhatunk benneteket! Készülőben van egy újdonság is, amelyet hamarosan itt is be fogunk mutatni. Az észrevételeteket a halk háttérzenéről megfogadjuk, köszönjük! Visszavárunk benneteket!

Minden vélemény számít!

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.

A következő HTML tag-ek és tulajdonságok használata engedélyezett: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>